We don't need television

Igår var antennsnubben här och fixade vår tv. Eller egentligen inte tv:n men kanalerna som fattades på den. Vi har inte haft några kanaler på nästan ett år. Det är helt sant. När vi flyttade hit fungerade det inte och jag brydde mig aldrig om att ordna upp det. Men förra veckan upptäckte jag alla fantastiska program på Svt play och då kände jag att det var dags, så ikväll är det alltså premiär. Vi tittar på hockey.

Alltså, det här låter inte som någon stor grej, men jag sitter i min soffa och tittar på min tv. Jag ska gå loss på nyhetsmorgon och frukost i soffan den här veckan. Det var ett år sedan, är inte det lite coolt ändå?


Kommentarer
Carolina Asp

Vad överraskad jag blev i dag när jag hittade ett mejl om din blogg i dag. Jag tappade bort namnet på din blogg för ett par år sedan, så vilken chock det blev i dag att få se hur stor Joline blivit och hur mycket som händer på en relativt kort tid! Det känns fint att få följa er igen! Kram!

2012-05-15 @ 22:05:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0