Helst inga kids i sängen

Joline kommer in till mig på natten. Oftast vid 03:00 smyger hon in och lägger sig på andra sidan av dubbelsängen men ändå slutar det med att hon ligger och sparkar på mig, drar i mitt täcke fast det finns två och skäller i sömnen. Det värsta jag vet är att ha barn i sängen. Det här är något hon började med för ett år sedan, för att vi mellanlandade hos mormor mellan ett lägenhetsbyte som diffade rent tidsmässigt. Då delade vi säng under några veckor och efter det började hon komma på natten. Inatt gick jag till hennes säng och lade mig där, när hon hade kommit över till min. Jag har sovit hur bra som helst, så det här kanske blir någon ny rutin.



Kommentarer
Hanna

Jag håller med dig, inga kids i sängen. Men mest för deras skull.. Har skrivit ett inlägg om ämnet efter att ha läst detta inlägg, kika gärna in och tyck till! :)

2012-05-04 @ 23:30:17
URL: http://hbjornram.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0