Inspiration från Starbuck's

Det är inget härligt söndagsväder här, som det verkar vara i Sverige. Jag har fördrivit tiden med att plugga massvis, på Starbuck's såklart och hittat SÅ mycket coola böcker som jag vill köpa med mig hem. Jag inser dock att det är omöjligt då väskan sprack med packningen jag hade med mig ner och då har den utökats litegrann. Har tagit kort på alla titlar så jag kan beställa dem från Ginza. Jag planerar att ha tavellister i vardagsrummet med härliga böcker på, som bilder från Marilyn Monroes privata fotoalbum och Kurt Cobains sista dagar i livet. Dessutom har jag idag lovat mig själv att börja läsa massa engelska böcker, för jag vill lära mig fler ord.




Ja, nu väntar middag på Joes Sport's & Grill bar
och kolla på NHL.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0