I skogen såklart

Idag har vi varit i skogen. Älskade skogen. När jag var liten bodde vi på landet och jag var som Ronja Rövardotter och hängde i skogen från morgon till kväll. Jag hade en enorm fantasi så skogen var olika saker varje dag, ibland var det ett naturreservat med vilda djur som jag tog hand om och andra gånger lekte jag och mina vänner Farmen eller Robinson. Jag har så många fina minnen från den tiden och jag är tacksam för att jag fick möjligheten att vara så mycket ute.

Jag och Joline gick ut för att bygga en koja, men det slutade med att vi byggde en hel by! Vi byggde grill, hagar till olika fantasi-djur, sköldpaddshus och broar över bäckarna. Jättemysig dag!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0