Förlåt för tjatet, men hur missade jag det här?

Okej, jag har verkligen hittat min nya grej. Efter en powewalk med systrarna Schulman & Widells poddi i öronen landade jag i sängen. Köpte mat från Mc Donald's och massa godis och planerade för ett sista pluggryck, kom då även på den briljanta idén att kolla topplistan för poddar på Itunes och insåg då att det finns en helt, för mig, outforskad värld. Jag inser att jag förmodligen är lite sen med att förstå hur fantastisk den här världen är, men det känns så great att jag funnit den. Så, eftermiddagens podcast är P1 Konflikt, som tar upp olika kulturella och poltiska konflikter i världen. Hur bra som helst!


Kommentarer
20 år , mamma till William & gravid med lillasyster i magen

Svar: Tack så jätte mkt för grattis kommentaren. Det känns helt underbart o få en dotter just när man har en liten kille innan. FÅ uppleva båda, är verkligen jätte förväntansfull o lycklig!

-

Och nu till dig, jag kommer verkligen ihåg din blogg langtarefterdig.blogg.se har ibland försökt komma in på den sen du satte lösen men har ju inte "haft lösen" så har ju inte gått. Men vad roligt att du läser min blogg? trodde jag verkligen inte att du gjorde även fast jag vet att du kommeterade min blogg från langtarefterdig bloggen när jag var gravid med William. HUr länge har du läst min blogg?

Hur ser ditt liv ut nu? Bor du i Canada eller? Vart e Joline, e hon med dig eller ? Många frågor =)

kram

2012-03-04 @ 19:11:58
URL: http://mittlivv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0