... Och jag har gjort som jag lovat

Jag har jeanstränat mig precis som jag lovade mig själv. Det handlar ju om att bli bekväm i min kropp, att acceptera mina former och visa upp dem snarare än att dölja dem bakom tältkläder. Jag har haft jeans och toppar på mig istället för leggins som jag bott i de senaste 5 åren. Jag har också firat detta framsteg och beställt flera stycken par riktiga byxor från H&M's webbshop. Nu ni! Uppdaterar er vidare om detta när jag alltså ska vänja mig vid både chinos och vita jeans (!). / Vägrar ge upp



Kommentarer
Marielle

Heja Dig! Jag utmanar mig själv på liknande sätt, för att huvudet ska förstå att min kropp är bra precis som den är. Inte massa långa linnen som går ner till knäna längre. När solen kommer vill jag våga ha korta, snygga toppar. För att vi alla är bra, precis så som vi är.



Keep it up! :)

2012-06-11 @ 23:01:01
URL: http://kommaigen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0