Jag kommer inte ifatt

De senaste veckorna har något gemensamt - att jag aldrig kommer ifatt. Jag ligger efter med allt. Det är sommarscheman till dagis, tvätt och disk och allt däremellan, det är den gråa utväxten, buskiga brynen och sista uppgifterna till skolan. Så är det förstås oförutsedda utgifter och lite annat.

Ikväll har jag gjort ett tappert försök. Ett halvhjärtat men tappert. Jag städade bort bajs från kattlådan så att vi kan andas i hallen igen, slängde innehållet i två veckor gamla matlådor i kylen och bäddade rent efter senaste nattens olycka. (Fick ta bort och tvätta ALLT!)

När all energi var slut så gick jag in på toaletten och påmindes om att det läcker från avloppet. Jag försöker förtränga men det är omöjligt att inte känna avloppslukten. Så är munstycket till duschen glapp, så vattnet hamnar överallt. Ja, det var väl allt för ikväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0