Jag försvann

Jag försvann. Det är sällan jag måste pausa mitt skrivande, för oftast är det just att skriva som räddar mig från eventuella kriser och faktiskt är min flykt från vardag och måsten. Men nu är jag tillbaka igen och uppdaterar er om allt som hänt. Nästan.

Just nu sitter jag och Joline i varsin soffa och äter varsin frulle. Joline kollar på barnprogram och jag lyssnar på fantastiska låtar i lurarna. Det är så härligt att vi kan hänga såhär på mornarna. Bara låta varandra starta dagen lugnt och låta det ta den tid det tar. Så nu sitter vi här till Kl 10:00 och sen börjar vi kaosa omkring med duschar, kläder och allt däremellan.

Idag ska jag på inredningsparty. Joline ska med pappa och kusin och åka cross. En härlig söndag, va?

 

 



Kommentarer
Anonym

Vad härligt det låter! HAr josephine någon blogg igen? vill så gärna se jemena och få uppdateringar om deras liv!

2012-06-10 @ 10:24:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0