Född 2010

Har ni sett dokumentärserien "Född 2010" på SVT? Om inte måste ni gå in på playkanalen och titta på denna säsongs fyra fantastiska avsnitt. Jag är såld. Jag gråter och skrattar i omgångar när jag tittar, jag förundras, dömer, förlåter, minns och glömmer. Det är som att få tjuvkika in i så många härliga familjers liv och känna en slags samhörighet. Jag har precis suttit på en hård, obekväm pinnstol framför datorn och sett veckans avsnitt. Jag grät massvis och nu är jag tvungen att dela med mig till er - för något sådant här får man inte missa.

HÄR ser ni programmet. Kan inte ni tipsa mig om era bästa tips? Finns det något jag bara måste se?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0