Ett år

Precis just nu för ett år sedan kände jag mig innerligt lycklig och överväldigad på ett skört sätt. Det var som om kärleken var sand i mina kupade händer som sakta rann genom mina fingrar. Men jag kommer aldrig någonsin att glömma lukten, känslan, regnet, himlen eller stunden. Jag var där. Livet hände då.

Inatt ligger jag i min vita säng, bland mina vita lakan och minns vad som hänt sedan livet hände där och då. Hur livet har gett mig käftsmällar, men också lycka och nya stunder att spara för att aldrig någonsin glömma. Tiden har gått. Ett år har gått. Och det enda jag kan säga är att jag blir aldrig samma som förut. Från och med du. Från och med du.

Jag skulle göra om det igen. Och igen. Jag kommer att göra om det. Igen. När jag vaknar om några timmar har jag påbörjat ett nytt år av kärlek och drömmar. Från och med du. Från och med nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0